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[OCG] [SD34] Master Link
LucaBSwist
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[OCG] [SD34] Master Link posté le [14/05/2018] à 07:58



Structure Deck Master Link

Release Date: June 23rd, 2018

Price: 1000 Yen

44 Cards Included

Official Rulebook

Special Playmat/Dueling Guide




SD34-JP041 Shootingcode Talker

Link 3 WATER Cyberse Link Effect Monster

ATK 2300

Links: Top, Left, Bottom

Materials: 2+ Cyberse Effect Monsters

(1) At the start of your Battle Phase: You can activate this effect; during this Battle Phase, this card makes a number of attacks on opponent’s monsters, up to the number of monsters this card points to + 1, also for the rest of this turn, if your opponent controls exactly 1 monster and this card battles it, this card loses 400 ATK during that damage calculation.

(2) At the end of the Battle Phase: You can draw cards equal to the number of monsters this card destroyed by battle during this turn.


SD34-JP042 Elphase

Link 2 WIND Cyberse Link Effect Monster

ATK 2000

Links: Top, Right

Materials: 2 Level 3 or higher Cyberse monsters

You can only use this card name’s (2) effect once per turn.

(1) This card gains 300 ATK for each monster it points to.

(2) If this face-up Link Summoned card leaves the field: You can target 1 Level 4 or lower Cyberse monster in your GY; Special Summon it, but for the rest of this turn, that monster’s effects are negated and it cannot be used as a Link Material.


SD34-JP043 Talkback Lancer

Link 1 DARK Cyberse Link Effect Monster

ATK 1200

Link: Bottom

Materials: 1 Level 2 or lower Cyberse monster

You can only use this card name’s effect once per turn.

(1) You can Tribute 1 other Cyberse monster, then target 1 “Code Talker” monster in your GY with a different original name than that Tributed monster; Special Summon it to your zone this card points to.


Source


TG25 the wind up
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[OCG] [SD34] Master Link posté le [14/05/2018] à 10:03

Shooting code avais l'air tellement bien, mare des cyberse 😈

J'aurai prefere le deck de soul burner ou hightdriver en cyberse que du yusaku


Félon des joueurs synchro (même si je joue Zombie world).

Shing
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[OCG] [SD34] Master Link posté le [14/05/2018] à 11:12

Coucou Yusei ! Tu te sens bien ?!

– Non. J'en ai marre. On recycle mon Stardust Dragon et mon Junk Warrior, maintenant on recycle mon Junk Archer ! :mrgreen:


Spoiler :

TG25 the wind up
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[OCG] [SD34] Master Link posté le [14/05/2018] à 11:28

Citation de Shing Le [14/05/2018] à 11:12

Coucou Yusei ! Tu te sens bien ?!

– Non. J'en ai marre. On recycle mon Stardust Dragon et mon Junk Warrior, maintenant on recycle mon Junk Archer ! :mrgreen:


-Pourquoi qualifié cela de recyclage?

-Parce que tous le monde sait que je suis le meilleur protagoniste mature de la série, et que ce yusaku a été crée pour me faire de l'ombre.

– Au moins il vous reste les autres junk Mr Fudo ainsi que les synchron.

– A cause des link je peux oublier mes synchron, c'est un complot pour se débarrasser de moi.

-Avez vus un message pour yusaku?

-Oui, continue de faire le malin avec tes liens car sans eux ou sans extra monster zones comme avant je t'écrase. Et je t'interdit de recycle mes stardust, derstroyer et berserk.

Merci pour cet interview Mr Fudo


Félon des joueurs synchro (même si je joue Zombie world).

LucaBSwist
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[OCG] [SD34] Master Link posté le [14/05/2018] à 12:16

– OMG ils ont fait un personnage qui tient un arc! Comme Junk Archer! Mon Dieu! Au plagiat!

– Mais tout ce qu'ils ont en commun c'est l'arc et l'ATK, l'effet est totalement différent et il est d'attribut eau. (Bon ok, si on veut chipoter c'est aussi l'archétype "moins fort" du héros comme Yusei..)

– PLAGIAT!!

– 🙄


Shing
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[OCG] [SD34] Master Link posté le [14/05/2018] à 12:23

Je suis vraiment pas doué avec l'humour à ce que je vois.

Je crois que je vais redevenir le Shing casse couille ça ira mieux je pense. :v


Spoiler :

LucaBSwist
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[OCG] [SD34] Master Link posté le [14/05/2018] à 13:14

J'ai tellement l'habitude de voir les gens râler que ça serait pas étonnant 😛


TG25 the wind up
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[OCG] [SD34] Master Link posté le [14/05/2018] à 13:19

Citation de LucaBSwist Le [14/05/2018] à 13:14

J'ai tellement l'habitude de voir les gens râler que ça serait pas étonnant 😛


Avec cyberse 100 pourcent des gens vont râler


Félon des joueurs synchro (même si je joue Zombie world).

Nightmare33
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[OCG] [SD34] Master Link posté le [13/06/2018] à 06:51

Including Latency and Swap Cleric from the animated series!



SD34-JP001 Latency

Level 1 LIGHT Cyberse Effect Monster

ATK 0

DEF 0

You can only use each effect of this card’s name once per turn.

(1) If this card is added from your GY to your hand by an effect: You can Special Summon this card from the hand.

(2) If this card Special Summoned by its (1) effect is sent to the GY as a Link Material: You can draw 1 card.


SD34-JP002 Swap Cleric

Level 2 EARTH Cyberse Effect Monster

ATK 500

DEF 1000

You can only use the effect of this card’s name once per turn.

(1) If this card is sent to the GY as a Link Material: You can have the monster that used this card as a Link Material lose 500 ATK, then, draw 1 card.



SD34-JP004 Micro Coder

Level 1 DARK Cyberse Effect Monster

ATK 300

DEF 0

You can only use this card name’s (1) and (2) effects once per turn each.

(1) If you would use a Cyberse monster(s) you control as Link Material for the Link Summon of a “Code Talker” monster, you can use this card in your hand as a Link Material.

(2) If this card is sent from the hand or field to the GY as a Link Material for a “Code Talker” monster: You can add 1 “Cynet” Spell/Trap card from your Deck to your hand. If this card was sent from the field, you can add 1 Level 4 Cyberse monster instead.


SD34-JP006 Code Radiator

Level 4 WATER Cyberse Effect Monster

ATK 1600

DEF 800

You can only use this card name’s (1) and (2) effects once per turn each.

(1) If you would use a Cyberse monster(s) you control as Link Material for the Link Summon of a “Code Talker” monster, you can use this card in your hand as a Link Material.

(2) If this card is sent from the hand or field to the GY as a Link Material for a “Code Talker” monster: You can target 1 face-up monster your opponent controls; that monster’s ATK becomes 0, also its effects are negated. If this card was sent from the field, you can target 2 face-up monsters instead.



SD34-JP023 Cybnet Optimize / Cynet Optimize

Spell Continuous

You can only use this card name’s (1) effect once per turn.

(1) During your Main Phase, you can: You cannot Special Summon monsters from your Extra Deck for the rest of this turn, except Cyberse monsters, also immediately after this effect resolves, Normal Summon 1 Cyberse monster.

(2) If a “Code Talker” monster you control battles, your opponent cannot activate cards or effects until the end of the Damage Step.


SD34-JP024 Cynet Codec

Continuous Spell

You can only activate 1 of this card name’s effect per Chain.

(1): If a “Code Talker” monster is Special Summoned to your side of the field from the Extra Deck: You can target that monster; add 1 Cyberse monster with the same Attribute from your Deck to your hand, also you cannot Special Summon monsters from the Extra Deck, except Cyberse monsters, for the rest of the turn. You cannot add another monster of the same Attribute from your Deck to your hand with the effect of “Cynet Codec” this turn.



SD34-JP032 Cybnet Conflict / Cynet Conflict

Counter Trap Card

You can only activate 1 card with this card’s name per turn.

(1) When a monster effect, or a Spell/Trap Card is activated while you control a “Code Talker” monster: Negate that activation, and if you do, banish it, and if you do that, until the end of next turn, your opponent cannot activate a card or effect with the same original name as the card banished by this effect.


Virsago
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[OCG] [SD34] Master Link posté le [13/06/2018] à 07:01

J'aime bien le support pour le coup!


On a un bon counter trap, des Spell qui permette de bien réapprovisionner sa main.


et surtout 2 cartes qui permette de Link spé depuis sa main, c'est pas mal mine de rien^^


Par contre j'ai une question sur ces 2 "code" monster, d’après l'effet ils "remplacent" un monstre sur le terrain pour un invoc Link d'un monstre "Code", imaginons que j'ai les 2 dans la main, et 1 monstre sur le terrain, je peux spé un Link 3 avec ? (en gros je peux remplacer le monstre par les 2 carte et le réutiliser en temps que 3ème Monstre ? ou faut-il déja le nombre adéquate de monstre et au final les code ne font que "remplacer" chacun des monstre ? auquel cas c'est déja moins intéressant, puisque ça revient à vider sa main au lieux du terrain, bon ça resterais bien, mais voila quoi^^)


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